026-8 44 45 46 (8:30 - 15:00 uur)

VVE TOTAALPAKKET

Een kostenbesparende totaaloplossing voor uw VvE

Administratief Beheer

Het beheer van de financiële administratie is waarschijnlijk het meest belangrijke element voor een Vereniging van Eigenaren. Er gaat namelijk nog al wat in om. Zo kunnen de reserves wel oplopen tot tienduizenden euro’s. Dan wilt u wel dat hier professioneel mee wordt omgegaan. En wat als uw buurman een achterstand in betaling heeft? Geen leuke klus om daar even aan te bellen. Reden genoeg om hier Ævego voor in te schakelen.

Ledenadministratie

Bijhouden van een ledenregister
Innen van de servicekosten
> Signaleren achterstallige betalingen, nemen van incassomaatregelen
Verstrekken van gegevens bij een eigendomsoverdracht aan notaris
Versturen van een welkomstbrief aan nieuwe leden

Administratief Beheer

Financiële administratie
Accorderen facturen en verrichten van betalingen.
Administreren van de bankrekening.
Beheren van de reserves.
Opstellen van de jaarstukken, balans en exploitatierekening.
Opstellen van een begroting en signaleren van overschrijdingen.

 

VvE Extra diensten
Buiten het VvE Totaalpakket kunnen wij nog veel meer voor u betekenen, zoals:

Tussentijds extra opsturen van financiële overzichten
Verzorgen van de salarisadministratie indien de VvE personeel in dienst heeft
Het laten opstellen van een accountantsrapport en het verstrekken van de gegevens
Het jaarlijks afrekenen van de verwarmingskosten

Ævego is lid van de BVVB