BASIS VAN ONGELIJK – INTERCOM Een opdrachtformulier wanneer niet duidelijk is voor wie de kosten zijn Order Number Opsporen en verhelpen van storing intercom U heeft ons gevraagd een opdracht te laten uitvoeren voor het opsporen en verhelpen van een storing aan de intercom. Vooraf is niet bekend of de storing zich bevindt in uw privé-gedeelte of in het VvE-gedeelte. Helaas is tevens op dit moment niet aan te geven of de gemaakte kosten voor rekening van de Vereniging van Eigenaren óf voor u als eigenaar zijn. Daarom vragen wij altijd van tevoren onderstaand formulier in te vullen. Met het invullen van dit formulier gaat u akkoord dat Ævego opdracht geeft aan een installateur en gaat u akkoord dat de kosten van deze opdracht voor u zijn, mocht blijken dat het probleem zich binnen uw eigen woning bevindt. Indien het probleem in het VvE–gedeelte zit, dan zijn uiteraard de kosten voor de VvE. Let op: wij kunnen pas opdracht geven als wij dit formulier ontvangen hebben. Ticket Ticketnummer * U heeft een email ontvangen van Ævego, waarin het ticketnummer staat vermeld. Vereniging van Eigenaren Naam VvE * Woonplaats VvE * Contactpersoon Aanhef De heer Mevrouw Voornaam/voorletters * Achternaam * E-mailadres * Telefoonnummer * Adres * Postcode * Woonplaats * Akkoord opdracht Akkoord opdracht * Hierbij geeft aanvrager opdracht aan Ævego om namens hem/haar een bedrijf in te schakelen en is aanvrager op de hoogte dat indien de oorzaak van de storing zich in het privé-gedeelte bevindt en geen gedekt evenement op de opstalverzekering is, de gemaakte kosten voor rekening van aanvrager zijn. Ævego is lid van de BVVB